Jubilarno 20. izdanje WinDaysa ove je godine, zbog pandemije koronavirusa prebačeno s proljetnog na zimski termin. Konferencija koja već godinama okuplja poslovnu i tehnološku javnost održat će se od 7. do 9. prosinca u online formatu. Ugledni domaći i međunarodni predavači održat će izvorna predavanja koja sudionici još nigdje nisu imali prilike čuti, i to uživo iz dvorana zagrebačkog Mozaik Event Centra.

Predavanja će se tijekom sva tri dana održavati paralelno u tri smjera – tehnološkom, poslovnom i poslovno-tehnološkom. Sudionici će predavanja pratiti preko live streama, i to prema vlastitom rasporedu, a sva predavanja koja propuste moći će pogledati naknadno. 

Kroz tehnološki smjer sudionike će voditi domaćoj IT zajednici poznata imena Domagoj Pavlešić (Web ideja) i Igor Pavleković (Microsoft). Oni će biti svojevrstan glas sudionika jer će u njihovo ime razgovarati s predavačima i postavljati im pitanja te sudionike voditi kroz program tijekom sva tri konferencijska dana. Tehnološki smjer donijet će raznovrsne teme, no svima je zajedničko da su, zbog načina obrade teme, predavanja prvenstveno namijenjena publici s određenom razinom predznanja. Govorit će se o umjetnoj inteligenciji, strojnom učenju, analizi podataka i raznim tehnološkim alatima te dobrim primjerima njihove primjene i o drugim aktualnostima iz svijeta tehnologije.

Poslovno-tehnološki smjer prvenstveno će se baviti rješenjima koja tehnologija nudi za izazove u poslovnom svijetu. Moderator Dinko Tipurić (Nephos) ugostit će brojne vrhunske domaće predavače koji će se baviti raznovrsnim temama, od razvoja proizvoda baziranog na umjetnoj inteligenciji te raznih alata za kolaboraciju i upravljanja Android uređajima u poslovnim okruženjima do automatizacije i optimizacije poslovnih procesa, alata za poslovnu produktivnost i poljoprivrede u oblaku.

Željko Krizmanić (Eventa01) moderirat će poslovni smjer, koji će, uz niz aktualnih poslovnih tema, donijeti i nekoliko panel rasprava na temu razvoja gaming industrije u Hrvatskoj, online trgovine u doba pandemije, buma dostave hrane u „novom normalnom“, pozicioniranja Hrvatske na području primjene umjetne inteligencije, budućnosti fintecha te stvaranja okruženja za brži poslovni razvoj.

Trenutna epidemiološka situacija promijenila je način na koji ostajemo u kontaktu. Postojeća WinDays Poslovna mreža zato je dobila nove elemente da bi sudionicima konferencije omogućila što kvalitetniju međusobnu komunikaciju. Svi sudionici prilikom prijave na konferenciju mogu odlučiti žele li biti članovi Poslovne mreže – ako žele, vidjet će ime i prezime te tvrtku ostalih članova mreže te ih moći kontaktirati izravnom porukom, umrežiti se na temelju zajedničkih interesa, razmijeniti WinDays iskustva ili dogovoriti sastanak.

Uz WinDays Poslovnu mrežu koja će im omogućiti da međusobno komuniciraju, sudionici će se moći uključiti i u chat s predavačima, a zadržat će se i tradicija skupljanja virtualne konferencijske valute WinCoin, koja će najaktivnijima donijeti atraktivne nagrade.

Za ograničen broj sudionika bit će organizirano i nekoliko radionica koje će se održati uživo u Mozaik Event Centru. Radionice će se održati u skladu s važećim epidemiološkim mjerama.

Prijave za online praćenje konferencije otvorene su na linku www.windays.hr/prijava