Netočne informacije i laži sve su češće dio javne komunikacije na društvenim mrežama. No, u Twitteru su odlučili tome stati na kraj.
Izvijestili su kako su počeli sa testiranjem novog pristupa moderiranju tvitova, koji bi korisnicima omogućio da lažne i netočne tvitove javnih i poznatih osoba označe žarkim bojama.
Istražujemo nekoliko načina kojima bismo se pozabavili dezinformacijama i pružili bolji kontekst tvitovima objavljenima na Twitteru. Dezinformacije su kritično pitanje i testirat ćemo brojne različite načine kako se time pozabaviti, poručili su iz Twittera.
Za razliku od Facebooka koji je za provjeru informacija objavljenih na toj mreži angažirala mrežu novinara i stručnjaka, u kombinaciji s algoritmima, u Twitteru se žele osloniti na svoje korisnike.
Tako jedan od planova obuhvaća povezivanje s Wikipedijom, a korisnici bi "zaradili bodove i značke" za ocjenjivanje netočnog sadržaja.
Twitter je još prošlog ljeta najavio kako će posebno označiti tvitove koji prekrše pravila korištenja, ali dolaze od važnih javnih osoba poput političara ili slavnih osoba. No, do sad još nije pronašao način kako to učiniti u praksi.
Također, donijeli su odluku kako neće prikazivati političke oglase, a netočne ili uređivane multimedijske sadržaje koji bi mogli dezinformirati javnost, od 5. ožujka, označavat će posebnim oznakama.
Izvor: Reuters