Jedna od društveno-komunikacijskih platformi o kojima se najviše govori u posljednje vrijeme je Clubhouse. Audioaplikacija za grupne razgovore u kratko je vrijeme osvojila korisnike te je postala još jedan alat preko kojeg neka od najpoznatijih lica globalne tehnološke scene poput Elona Muska, Billa Gatesa i Marka Zuckerberga iznose svoje komentare i mišljenja.
Ta velika popularnost aplikacije koja je dostupna samo korisnicima Appleovih mobilnih uređaja te je za njezino korištenje potrebna pozivnica, privukla je ne samo korisnike već i konkurenciju. Već smo pisali kako je Twitter među prvima predstavio svog konkurenta, Facebook također radi na kopiji Clubhousea, kao Spotify. Ovaj tjedan saznali smo da se klubu konkurenata Clubhousea pridružila još jedna dobro poznata kompanija, tj. društvena mreža - LinkedIn.
U komentaru za medije iz te su kompanije poručili kako su trenutačno u fazi ranih testiranja opcije koja bi korisnicima njihove mreže omogućila jedinstveno audioiskustvo povezano s njihovim profesionalnim identitetom. Također, prenose na The Vergeu, u LinkedInu razmišljaju i o načinima na koje bi proširili takve audioopcije i na druge dijelove mreže, poput događaja i grupa. Tako bi korisnicima omogućili nove načine povezivanja s njihovom zajednicom, komentirali su iz ove mreže za poslovnjake za The Verge.
Beta-testiranje opcije počinje “uskoro”, no nije poznato kada bi ta opcija mogla službeno postati dostupna svim korisnicima LinkedIna.