Steve Cumming za sebe kaže da se ne razumije previše u tehnologiju, a kada su u pitanju bankarske usluge, ostao je vjeran "staroj školi". Sve dok nije nastupila koronakriza, novac bi podizao u bankarskim poslovnicama, a bankomate i online bankarstvo je izbjegavao. No kada su nastupile mjere za sprječavanje širenja virusa SARS-CoV-2 zbog kojeg je skoro cijeli svijet nekoliko mjeseci proveo u svoja četiri zida, i Cumming se morao prilagoditi situaciji te je počeo koristiti online bankarstvo.
Svoje podatke s kartice dao je i 11-godišnjoj kćeri kako bi platila 5 funti u online multiplayer igri na gamerskoj platformi Roblox, koja je naročito popularna među djecom. Dok je Steve vjerovao kako je to jedina kupovina koju je napravila, ona je mislila da novac s kojim plaća dodatke u toj igri nije pravi novac, već novac poput onog u igri Monopoly. Tijekom otprilike mjesec dana napravila je stotine transakcija u vrijednosti između 0,99 i 9,99 funti, a kada je otac nakon nekog vremena pogledao stanje na računu, uslijedio je šok.
Račun za kupovinu u Robloxu popeo se na 3500 funti. Odmah je zvao banku i blokirao karticu, no naplate su išle i dalje, sve dok ukupan račun nije premašio 4600 funti. U razgovoru za BBC optužio je izdavača videoigre za iskorištavanje maloljetnih osoba koje su ranjive jer, kao što je vidljivo na primjeru njegove kćeri, ali i brojne druge djece koja su roditeljima ispraznila račune, oni nisu svjesni da je novac koje troše pravi novac.
Smatra da u igrama namijenjenim mladima ne bi trebala postojati mogućnost potrošnje tisuća funti, a dobra vijest za njega jest što su iz Robloxa novinarima BBC-a rekli da će mu vratiti novac. Naglasili su kako koriste metode za sprječavanje neautorizirane kupovine te podsjećaju roditelje na korištenje sigurnosnih mehanizama (poput zahtjeva za upisivanja lozinke) prilikom svake kupovine.