Steve Cumming za sebe kaže da se ne razumije previše u tehnologiju, a kada su u pitanju bankarske usluge, ostao je vjeran "staroj školi". Sve dok nije nastupila koronakriza, novac bi podizao u bankarskim poslovnicama, a bankomate i online bankarstvo je izbjegavao. No kada su nastupile mjere za sprječavanje širenja virusa SARS-CoV-2 zbog kojeg je skoro cijeli svijet nekoliko mjeseci proveo u svoja četiri zida, i Cumming se morao prilagoditi situaciji te je počeo koristiti online bankarstvo.

Svoje podatke s kartice dao je i 11-godišnjoj kćeri kako bi platila 5 funti u online multiplayer igri na gamerskoj platformi Roblox, koja je naročito popularna među djecom. Dok je Steve vjerovao kako je to jedina kupovina koju je napravila, ona je mislila da novac s kojim plaća dodatke u toj igri nije pravi novac, već novac poput onog u igri Monopoly. Tijekom otprilike mjesec dana napravila je stotine transakcija u vrijednosti između 0,99 i 9,99 funti, a kada je otac nakon nekog vremena pogledao stanje na računu, uslijedio je šok.

Račun za kupovinu u Robloxu popeo se na 3500 funti. Odmah je zvao banku i blokirao karticu, no naplate su išle i dalje, sve dok ukupan račun nije premašio 4600 funti. U razgovoru za BBC optužio je izdavača videoigre za iskorištavanje maloljetnih osoba koje su ranjive jer, kao što je vidljivo na primjeru njegove kćeri, ali i brojne druge djece koja su roditeljima ispraznila račune, oni nisu svjesni da je novac koje troše pravi novac.

Smatra da u igrama namijenjenim mladima ne bi trebala postojati mogućnost potrošnje tisuća funti, a dobra vijest za njega jest što su iz Robloxa novinarima BBC-a rekli da će mu vratiti novac. Naglasili su kako koriste metode za sprječavanje neautorizirane kupovine te podsjećaju roditelje na korištenje sigurnosnih mehanizama (poput zahtjeva za upisivanja lozinke) prilikom svake kupovine.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju