Kada je Microsoft prije dvije godine napokon otkrio dizajn svoje nadolazeće konzole nove generacije, brojni internetski korisnici našalili su se tada kako je izgled Xboxa Series X inspiriran - frižiderom. Ekipa iz Microsofta prihvatila je šalu te su u jednom natjecanju s drugim brendovima na Twitteru poručili korisnicima da, ako im pomognu u pobjedi, tj. ako glasaju za njih, krenut će u proizvodnju frižidera Xbox.
Aaron Greenberg iz Microsoftova odjela za Xbox tada je rekao da, iako je tvit objavljen 2. travnja, nije riječ o šali ni o clickbaitu, već da će zaista napraviti taj frižider.
Ok...here goes. Help @Xbox win this and we’ll put into production this year REAL XBOX SERIES X MINI FRIDGES! Yep, you read that right. Not an April Fools joke. Not clickbait. #Xbox #BestofTweets https://t.co/vm5B0kZht1 pic.twitter.com/A28hWBP3Db
— Aaron Greenberg U (@aarongreenberg) April 2, 2021
Korisnici su napravili svoj dio i pomogli Microsoftu u pobjedi, a sada su iz Microsofta napravili i svoj dio. Na konferenciji za medije u sklopu sajma E3, pored brojnih gamerskih novosti, zaista su prvi put u povijesti Xboxa najavili potpuno novi sustav hlađenja i, kako su naglasili, “najsnažniji mini frižider na svijetu”. Xbox Mini Fridge, jasno, napravljen je u skladu sa samom konzolom - crne je boje uz logo Xboxa u gornjem lijevom dijelu uređaja. Kada je otvoren, frižider je osvijetljen prepoznatljivom zelenom bojom.
Previše detalja o samom frižideru nemamo, no fotografije i objavljeni video otkrivaju da u njemu neće biti mjesta za previše namirnica - dva reda u kojima male limenke mogu stajati uspravno i gornji manji red na koji se limenke mogu položiti. Nije poznato koliko će frižider stajati, no svi zainteresirani moći će ga kupiti krajem godine, u vrijeme božićne šoping-groznice. Iako je jasno da ne treba očekivati veliku navalu za tim uređajem, Xbox Mini Fridge svoje će mjesto naći u kuhinjama ili sobama najvećih fanova Microsoftove konzole. Možemo zaključiti kako je riječ o odličnom PR potezu kompanije jer je njihov frižider privukao veliku pažnju medija i ljubitelja kompanije.
Izvor: Kotaku