Facebook gasi rubriku vijesti i mijenja strategiju

Facebook je izvijestio da će početkom prosinca ukinuti 'rubriku' vijesti u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj i fokusirati se na kratke video-sadržaje.

Hina | 06.09.2023. / 11:06 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Odluka je donesena u skladu s Facebookovom strategijom usmjeravanja resursa na područja koja više zanimaju korisnike, tvrde u kompaniji.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

Korisnici posjećuju platformu u prvom redu radi društvenih veza i istraživanja interesa, a ne radi vijesti i političkog sadržaja, naglašavaju.

Slika nije dostupna Meta priprema radikalne promjene: Hoćemo li i dalje koristiti Facebook i Instagram?

Prema podacima Facebooka, informativni sadržaj čini manje od tri posto pregleda na platformi na globalnoj razini.

Promjena neće utjecati na ostale Metine proizvode i usluge u Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj i korisnici će i dalje moći pristupiti novinskim člancima kroz podijeljene poveznice.

Europski izdavači zadržat će pristup svojim računima na Facebooku i rubrici 'Pages', koji im omogućuje objavu poveznica na sadržaj i usmjeravanje korisnika na web stranice.

Mogu koristiti i proizvode kao što su Reels i sustav oglašavanja kako bi dosegnuli širu publiku i zadržati kompletan prihod od linkova na vanjske poveznice.

Facebook će poštovati ugovore s izdavačima u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj dok ne isteknu, ali ne planira sklapati nove za objavu informativnog sadržaja na Facebook Newsu.

Stroža pravila za tehnološke divove Velike promjene za Instagram, Facebook, Tik Tok: Novi zakon sa sobom nosi rigorozne kazne

Ističu i da ne pripremaju nove proizvode posebno prilagođene izdavačima vijesti, napominjući istodobno da će ustrajati u povezivanju korisnika s pouzdanim informacijama.

Tvrtka surađuje s neovisnim 'fact checkerima', koje je certificirala Međunarodna mreža za provjeru činjenica, u analizi i ocjeni potencijalnih viralnih dezinformacija u svojim aplikacijama, poručuju. 

Vezane vijesti