Facebook gasi rubriku vijesti i mijenja strategiju

Facebook je izvijestio da će početkom prosinca ukinuti 'rubriku' vijesti u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj i fokusirati se na kratke video-sadržaje.

Hina | 06.09.2023. / 11:06 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Odluka je donesena u skladu s Facebookovom strategijom usmjeravanja resursa na područja koja više zanimaju korisnike, tvrde u kompaniji.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka

Korisnici posjećuju platformu u prvom redu radi društvenih veza i istraživanja interesa, a ne radi vijesti i političkog sadržaja, naglašavaju.

Slika nije dostupna Meta priprema radikalne promjene: Hoćemo li i dalje koristiti Facebook i Instagram?

Prema podacima Facebooka, informativni sadržaj čini manje od tri posto pregleda na platformi na globalnoj razini.

Promjena neće utjecati na ostale Metine proizvode i usluge u Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj i korisnici će i dalje moći pristupiti novinskim člancima kroz podijeljene poveznice.

Europski izdavači zadržat će pristup svojim računima na Facebooku i rubrici 'Pages', koji im omogućuje objavu poveznica na sadržaj i usmjeravanje korisnika na web stranice.

Mogu koristiti i proizvode kao što su Reels i sustav oglašavanja kako bi dosegnuli širu publiku i zadržati kompletan prihod od linkova na vanjske poveznice.

Facebook će poštovati ugovore s izdavačima u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj dok ne isteknu, ali ne planira sklapati nove za objavu informativnog sadržaja na Facebook Newsu.

Stroža pravila za tehnološke divove Velike promjene za Instagram, Facebook, Tik Tok: Novi zakon sa sobom nosi rigorozne kazne

Ističu i da ne pripremaju nove proizvode posebno prilagođene izdavačima vijesti, napominjući istodobno da će ustrajati u povezivanju korisnika s pouzdanim informacijama.

Tvrtka surađuje s neovisnim 'fact checkerima', koje je certificirala Međunarodna mreža za provjeru činjenica, u analizi i ocjeni potencijalnih viralnih dezinformacija u svojim aplikacijama, poručuju. 

Vezane vijesti