Ne, nije prvotravanjska šala: Korisnici će sami moći odlučivati o sadržaju koje će im se prikazivati na Facebooku

Na Facebooku će uskoro biti dostupna opcija koja će korisnicima omogućiti da sami odaberu listu od 30 osoba i stranica čije će se objave prikazivati u vrhu news feeda.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 01.04.2021. / 11:27 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Korisnici Facebooka često žive u nekoj vrsti algoritamskog balona u kojem im se najčešće prikazuje samo onaj sadržaj za koji algoritmi kompanije odluče da bi im se mogao svidjeti i biti im zanimljiv. Na toj društvenoj mreži postoji i mogućnost pregledavanja posljednjih objava, no svaki put kada se stranica otvori, prvo se prikazuje sadržaj koji je odabrao algoritam.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Slika nije dostupna Znate li koja je cijena korištenja Instagrama i Facebooka? Objavljeni podaci koji bi mogli zabrinuti korisnike ovih mreža

Iz Zuckerbergove kompanije napokon su se odlučili na promjene te će omogućiti korisnicima da sami odluče koji će im se sadržaj prikazivati u vrhu news feeda. Na svom blogu tako su najavili "feed filter bar" koji će se pojaviti u vrhu mobilne aplikacije, a korisnicima će omogućiti prikaz sadržaja baziran na njihovim željama. Najveći novitet u takvom načinu prikaza jest opcija “Favoriti” koja korisnicima omogućuje da odaberu do 30 prijatelja i stranica čije će objave imati prioritet prilikom otvaranja Facebooka.

Pored toga, korisnici će i dalje imati mogućnost da im se prikazuje najnoviji sadržaj, odnosno sadržaj po kronološkom redu (prvo posljednje objave), a tko želi može i dalje prepustiti Facebookovu algoritmu da odlučuje o sadržaju koji će imati prioritet.

Potpredsjednik Facebooka Nick Clegg prilikom najave novih mogućnosti podsjetio je kako će prikazivanje sadržaja bazirano na algoritmu te personalizirano oglašavanje nastaviti pružati toliko prednosti našem društvu te kaže kako je to dinamično partnerstvo između ljudi i algoritama.

Društvena mreža TikTok - 2 Iscrpna analiza otkrila: TikTok trenutno nije ništa opasniji za privatnost i sigurnost korisnika od Facebooka

Još jedan novitet na Fejsu jest što će se korisnicima prikazivati objašnjenja i kriteriji zašto im se prikazuje i preporučuje određeni sadržaj korisnika i stranica koje ne prate na toj mreži.

Nova opcija prikaza sadržaja bit će prvo dostupna korisnicima Androida, dok je korisnici Appleovih telefona mogu očekivati tijekom sljedećih tjedana.

Izvor: BBC
 

Vezane vijesti