Korisnici diljem svijeta neugodno su se iznenadili kad su u utorak ujutro pokušali poslati li primiti poruku.

Naime, WhatsApp je od otprilike 9 sati po hrvatskom vremenu imao problema s funkcioniranjem, pa iako su korisnici mogli pročitati i vidjeti ranije poruke, nisu mogli poslati ni primiti nove.

Prevara Nova prevara putem oglasnika: Prevaranti najčešće koriste WhatsApp za slanje lažnih poruka

Aplikacija je dopuštala upisivanje poruke, no nakon što bi korisnici pritisnuli slanje, ništa se nije događalo. Točnije, uz poruku se pojavila ikonica sata, koja ukazuje na čekanje za slanje poruke.

Korisnici su se požalili na društvenim mrežama na poteškoće u slanju, a na službenim kanalima WhatsAppa prvo nije bilo nikakve obavijesti, da bi na kraju priznali probleme.  

Obavijest na portalu za razvojne programere navodi kako je problem sa slanjem medijskih poruka riješen. No, kako se to odnosi na poslovne korisnike, prosječni korisnici morali su se malo strpiti. U međuvremenu su i poslovni korisnici iskusili probleme sa slanjem i primanjem poruka, pogotovo ako su one u sebi sadržavale nekakav multimedijski sadržaj.

Status platforme WhatsApp (Foto: WhatsApp Business API/Screenshot)

Svjesni smo da neki ljudi trenutno imaju problema sa slanjem poruka i radimo na tome da osposobimo uslugu za sve, što je brže moguće, rekao je za Reuters glasnogovornik Meta Platforms, tvrtke u čijem je vlasništvu WhatsApp.

Dok su čekali normalizaciju usluge, korisnici su se već tradicionalno, jadali o tome kako neki servis ne radi i zabavili izradom memea.

 

 

Oko 11:30 sati po hrvatskom vremenu, usluga se postupno normalizira za korisnike diljem svijeta pa tako i u Hrvatskoj. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju