Korisnici koji su nezadovoljni uslugama ili proizvodima koje su kupili često pokucaju na pogrešnu adresu, pa zbog politike kompanije ili uređaja koji je neispravan (ili se krivo koristi) nastradaju agenti u službi za korisnike ili serviseri. Korisnici prema njima ponekad znaju biti agresivni, vrijeđaju ih i psuju, dok su oni manje-više nemoćni.

Razbijen ekran Zbog Nintendove popularne igre ponovno se uništavaju televizori

Nintendo Switch Lite Predsjednik Nintenda ima dobre vijesti za sve ljubitelje njihove konzole Switch

Japanski odjel Nintenda toj praksi želi stati na kraj te je prošlog mjeseca nadopunio uvjete korištenja svojih proizvoda i usluga s dijelom koji se odnosi na odnos korisnika, odnosno kupaca Nintendovih uređaja prema zaposlenicima. Prema tim novim uvjetima, korisnici se trebaju suzdržati od prijetnji i uvreda prema zaposlenicima, također ne smiju ugroziti njihovu privatnost, zatražiti besplatan popravak ako je uređaju istekla garancija, zatražiti ispriku od zaposlenika bez razloga te više puta uputiti isti upit ili kritiku. Zanimljivo je, a mnogima i sporno, što ti novi uvjeti uključuju i “klevetničke komentare” na društvenim mrežama i internetskim stranicama.

U slučaju da se korisnici ne pridržavaju tih pravila, Nintendo može odbiti popraviti ili zamijeniti neispravan uređaj. Također, ako za to bude potrebe, kontaktirat će i policiju.

Dok je dio s vrijeđanjem, zlostavljanjem i kršenjem privatnosti zaposlenika jasan, problematičan dio odnosi se na višestruke zahtjeve za popravkom i kritike. Naime, u slučaju da je korisnik opravdano nezadovoljan uslugom ili mu uređaj nije popravljen, jasno je da će morati više puta zatražiti da se njegov slučaj riješi. Što se društvenih mreža tiče, često je tanka granica između slobode govora i klevete, tako da ćemo tek u praksi vidjeti na kakve će objave Nintendo reagirati.

Visoke temperature Iz Nintenda poručili gamerima da ne igraju Switch dok su temperature previsoke

Usprkos tome, dosadašnje reakcije na Nintendov potez većinom su pozitivne te su na TechSpotu izdvojili komentar jednog PR stručnjaka koji je rekao kako bi ovaj primjer mogao imati pozitivan efekt i na druge kompanije.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju