Kada se opcija Stories, odnosno priča koje nestaju nakon 24 sata pokazala iznimno uspješnom na Snapchatu, ubrzo su je kopirale i druge društvene mreže. Dok se na nekim društvenim mrežama priče nisu pokazale uspješnima - kao na Twitteru, na Instagramu su iznimno popularne te milijuni ljudi svakog dana objavljuju i pregledavaju brojne Storyje.

S tom opcijom sada počinje eksperimentirati još jedna popularna društvena mreža TikTok, čiju su opciju kratkih videozapisa također kopirali Instagram i YouTube. Službeno iz ByteDancea još nisu objavili dolazak priča na njihovu mrežu, no prema informacijama konzultanta za društvene mreže Matta Navarra, dijelu korisnika već je dostupna ova opcija te je on snimke zaslona priča s TikToka objavio na Twitteru.

Nova opcija nazvana je jednostavno - TikTok Stories, a radi slično kao i priče na drugim platformama. Objavljuje se dodirom na tipku “create”, nakon čega korisnici mogu dodati sadržaj poput glazbe i teksta. Nakon objave pojavljuju se u posebnoj traci te će ih korisnici moći vidjeti 24 sata nakon njihove objave, nakon čega nestaju. Kao i na ostale objave, korisnici će moći reagirati na priče s lajkovima i komentarima. Čini se, naglašavaju na The Vergeu, da se priče mogu objaviti samo kao videozapisi, a ne kao fotografije.

Na upite novinara oko priča, iz TikToka komentirali su kako trenutačno eksperimentiraju s načinima na koji kreatorima žele omogućiti nove formate s kojima svoje kreativne ideje mogu podijeliti s TikTok zajednicom. Ako se testiranje priča pokaže uspješnim na TikToku (nije poznat broj korisnika koji sudjeluju u testiranju), za očekivati je da će s vremenom one postati dostupne svim korisnicima te društvene mreže.