Zuckerberg je godinama naglašavao važnost videozapisa te su ranije govorili kako će većina sadržaja na Facebooku biti upravo video, no pokazalo se kako je u posljednje vrijeme sve važniji - audiosadržaj. O popularnosti Clubhousea više smo puta pričali, kao i o brojnim kopijama te aplikacije koju, među inim, priprema upravo i Facebook, kao i brojne druge kompanije. No posljednjih godina sve su popularniji i podcasti. Broj korisnika sve je veći, a sada su i velike kompanije krenule u monetizaciju takvog oblika sadržaja.

Apple je nedavno najavio pretplatu na podcaste kojom će kreatorima omogućiti zaradu od svog sadržaja, pri čemu će i Cookova kompanija uzeti svoj dio kolača, naplaćujući proviziju od 15 do 30 posto. O pretplati razmišljaju i u Spotifyu, no ta kompanija, čini se, ne namjerava naplaćivati proviziju. Također, iz Spotifya su jučer najavili novi podcast player koji će biti integriran u Facebook kako bi korisnici Fejsa mogli uživati u sadržaju tog streaming servisa direktno s te društvene mreže.

Prilično je zanimljivo da su nešto slično najavili i u Facebooku. Kako prenose na The Vergeu, i Facebook priprema vlastiti podcast player koji će biti integriran u tu društvenu mrežu. Kreatorima sadržaja to će omogućiti distribuciju sadržaja direktno s njihove stranice s Facebooka, bez potrebe da se korisnici prebacuju na druge i posebne aplikacije za podcaste. Opcija podcasta na Facebooku trenutačno je u fazi razvoja, a očekuje se da će biti završena i dostupna korisnicima tijekom sljedećih nekoliko mjeseci.

Prilično je zanimljivo da najave iz Facebooka i Spotifya o integraciji podcasta u tu društvenu mrežu dolaze u isto vrijeme, a još je zanimljivije da je Mark Zuckerberg to partnerstvo sa Spotifyem opisao kao primarno usmjereno prema glazbi, dok Spotify u prvi plan stavlja upravo - podcaste. S obzirom na to da se oko podcasta okreće sve veći novac, jasno je zašto Facebook ulazi i na to tržište, a njihov najveći adut trebali bi biti podaci koje imaju o korisnicima. Naime, zahvaljujući tim podacima koje imaju, a koji uključuju i interese korisnika, moći će unutar podacasta integrirati ciljane oglase, što znači prihode za kreatore podcasta, ali i, naravno, za sam Facebook.