I Amazon kreće u bitku s TikTokom: Pokrenuli su Inspire

TikTok se pokazao kao opasan konkurent Instagramu, YouTubeu i drugim društvenim mrežama i videoservisima, ali i - Amazonu.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 09.12.2022. / 15:00 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Koliki su popularnost i utjecaj TikToka najbolje možemo vidjeti po broju kompanija koje pokušavaju imitirati ovu društvenu mrežu, odnosno videoservis. Svoje kratke videozapise predstavili su YouTube i Instagram, dok je Instagram čak pokušao cijelu aplikaciju promijeniti da bude više poput TikToka, što korisnici nisu prihvatili i pokazali su im palac dolje.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Slika nije dostupna Nakon preuzimanja Twittera, sljedeći Muskov plan mogao bi biti napad na TikTok

No osim što TikTok uzima korisnike Facebooku, Instagramu, YouTubeu i drugim sličnim mrežama i videoservisima, čini se kako je ova mreža ugrozila i - Amazon. Naime, kako se brendovi mogu direktno reklamirati na TikToku i putem te mreže korisnicima nuditi svoje proizvode i usluge, oni manje kupuju putem Amazona.

Američka kompanija to želi promijeniti pa su predstaviti Inspire, novi feed unutar svoje mobilne aplikacije za kupovinu koji će korisnicima pružiti novo iskustvo online šopinga. Na tom dijelu prikazivat će se kratki videozapisi, ali i fotografije proizvoda, kao i ideje za šoping i drugi sadržaj influencera i brendova. Naravno, korisnici će direktno iz tog dijela Amazonove mobilne aplikacije moći i kupovati proizvode.

Kako bi im se prikazivao sadržaj koji će im biti zanimljiv, korisnici će prilikom prvog aktiviranja Inspirea trebati odabrati svoje interese (poput videoigara, kućnih ljubimaca, dizajna, trčanja itd.), a prikaz sadržaja s vremenom će se dodatno prilagođavati korisniku i njegovim interesima.

Slika nije dostupna FBI upozorava: Kina bi mogla iskoristiti TikTok za "operacije utjecaja"

Amazon je još ranije ove godine počeo s testiranjima nove opcije, a sada su se odlučili proširiti njenu dostupnost. Na početku će ova opcija biti dostupna samo odabranim korisnicima u SAD-u, a tijekom sljedećih nekoliko mjeseci moći će je koristiti i ostali korisnici Amazona u toj zemlji. Također, Amazon planira dodatno poboljšati Inspire, s novim funkcionalnostima i opcijama namijenjenim šopingu, kao i s novim sadržajem, sve kako bi privukli korisnike, odnosno kako bi povećali njihovu potrošnju.

Izvor: Cnet

 

Vezane vijesti